Friday, November 26, 2010

suprise for aten :)

helo helo .

SUPRISE !!!!
hee , aten aku ngk kau happy je time suprise tuh . haha . kelakar sgt aten time tuh . hehe . terkejot tk ko ttbe zarol ada time kat laken tuh ? haha . sampai dah tk terkate ape2 . aten hanya mampu ckp " Eh,ape nih ? ape nih ? " hahha . tu je yg dye ulang2 . haha .


after bwt suprise,kami (aku,raff,aten,zarol) ke lambai-lambai makan . setelah kenyang . next plan ialah muvee ! pergi ke cs . survey ticket cerita skyline . wahhhh , gempak ehh cerita tuh . serius best . tp ending nye agk mengecewakan , sbb tergantung . aduii . slack lah ! hahaha .


keluar muvee dalam pukul 12.50 am , kami terus menuju ke Singgah Selalu . hehe . time nih best , sbb ade org belanje ! haha , zarol blanje weii . huu . ape lg kalau dah ke SS tuh , of cos shisha kan . haha . terbaek ahhh . best . flavour diplih , watermelan,grape and mint . haha . sedappp !
dalam masa yang same , kiteorang sempat lagi berwebcam dengan rakan-rakan di hostel . haha . sbb aku ngn aten rindu diaorg ! hahah . lama gler leak kat SS tuh . smpi shisha un dah tak rase flavour nya . haha . dalam pukl 3.30 a.m kami gerak dari SS .


haaa . dah gerak dari SS tuh , dah tk twu nak pegi mana . hahah . yelah , jb . tkde port yg ok untuk lepak2 , ovenigt . aku g survey jgk stulang , t tk menarik sgt ah . pastu time tuh hujan lak tuhh . lagi lah kusoottt . haha . last2 , parking kay pertonas datin halimah , lakin . bebual2 dalam keta je . haha . hmm . time nh aku badmud lor . tk twu y . myb penat , and aku ada kelas esok nya . tk nk lah cerita sal bdmud nh . tk besh . haha . so lepak at ctu smpi pukul 6 lebih .


after dat kteorg g breakfast kat hutan bndr . yeah ! terbaik nyamuk2 kat ctu an !!!!! habis aku diserang . bengkak sane , bengkak sini . huh . i hate nyamukkk ! :( nyamuk membuat kan aku lagi tkda mudd ! oh god . sorry korang , aku badmud time tuh . after dat aku nak balik hostel , nak tido sekejap . sbb 10.30 aku ada class . so pulang ke hostel dgn selamat .


conclusion nya ::
>>aku happy yang sangat2 masa tuh .
>>aku happy gak berjaya buat aten happy sangat :))
>>yeah zarol , plan kite menjadi ! ahaha . thanx byk belanje !!! haha .
>>syg,thanx for the night . thanx for the hug . thanx for the holding hand . thanx for everything lah ! hehe . i sayang u sangat . i will miss this moment :)


= picture taken =







0 comments: