Wednesday, November 24, 2010

***

okay, well come asniera . haha . sekian lame tk update blog nieh . rindu sangat nak membebel kat cni . huu . i miss you blog . hee . okayyy . hidup tak tentu arah sepanjang aku tak update blog nieh . banyak benda terjadi . nk cter smuanya terlalu banyak lawh.hmm.


aku rindu boyfriend aku . lame tak lepak sama . hmm . i miccu sayang! so mucchhhh , tak sabar nak lepak esok . ehehe .


okay final nak dekat , aku ada paper 8,13,14,16,19 december ni . doakan aku dapat jawab ye kawan-kawan . aku tak nak repeat ape-ape paper pun . hmm . amin .


kau balik jb nanti , after aku habis final kite setel kan smua ape yang tak jelas , jgn ckp aku gembira kau takde . gembira aku luaran , dalaman aku , kau tahu ke ? kau tahu yang aku terasa sangat kehilangan bila kau takda . kau pun lgsung tk carik aku . hmm . tkpe lah . aku minta maaf kalau aku ni lebih . aku tetap nak kawan ngn kau . kau lah kawan hidup mati aku .

JADUAL FINAL KU :)

0 comments: