Monday, December 6, 2010

rindu

rindu mahu blogging . sory guys lame tk update blog . bz yg teramat sgt ni . sbb family cik abu dtg rumah . one week dye ada dekat rumah aku , dgn family dye . best best ! anak2 cik abu smua chill2 . especially najaaa ! satu geng ngn akuh , haha . budak ni bru 13 tahun , tapi up to date gler ! haha .


okay , on da same time aku sakit hati dengan perangai ego bf aku . ego ke dye ? hmm . tu lah , lenkali fikir dulu sblum bwt keputusan apa-apa eh u . malas nak cerita detail dekat cni . yang rapat2 ngn aku tawu lah ape mslh nya , haha . najaa pun tawu ! ahahaha . (tetibe najaaa) haha

esok . 8hb aku start final sudah . first paper English . wish me luck kawan-kawan . duhh , peksa pulak , kalaw takda pekse aku dah leh ikot bb ngn ibu balik kmpg dyeorg dah . muar . hehe . rindu sweet corn muar !!! sedapp gler siottt , kat bus stand muar . hmm . nextime maybe :(

rindu nak shopping , huu . dah lah tengah sale skrg ! haha . duit oh duit . dtg lah dekat aku ! haha =D . tak sabar nak habis final cepat-cepat , then leh sambung keja kat wayang lagi . hehe . leh ngk wayang free lagi . huu .


okay dude , done for now . nak tido sudahh .

good night all :)

0 comments: