Sunday, November 7, 2010

anne,neo,raff :)

tajuk post kali ni , name2 org yang kuar ngn aku tadi (7 oct 2010) . hehe . yang di plan lain , yg terjadi juga lain . hehe . plan nye , anne yang ajak ngk muvee , then aku ajak raha , raha tk blh , ajak syerot , esok syerot ada paper , dye kate tk hbis cover lagi smua . so tk dpt join . sedih2 . okayy , anne smpi umah aku , ttbe dye dtg dengan neo ! haha . aku ckp dengan anne , npe tk ckp bwk neo , law tk aku leh ajak raff sekali , then anne kate , haa . g lah ajak . huuu . aku pun terus mcg encik kesayangan . then dye kate okayy . hehe . seb bek dye free . huu .



smpi cs , servey ticket , then beli tket cuti-cuti cinta . 5.35 p.m . sementara tggu muvee kteorg ke seget , makan souppp . anne rindu . hehe . then trus ngk muvee . tk dpt duduk sebelah2 dengan anne , sbb couple seat sebelah2 dah abes . so dye B 5, B 6 , N aku C 5 , C 6 . huhu . atas bwh . dah tk dpt nk bergossip . hehe . syg , i selesa dengan u tadi . hehe . wekkkk . =P


after ngk muvee , tk tahu nak pegi mane , then lalu kat hospital teringat steamboat a.k.a cucuk2 . hehe . ape lagi singgah lerr . hehe . mkn jap kat sane . dah kenyang , balik lah . smpi rmh aku , raff masuk rumah , first time nak jumpe ngn mama n ayah . huu . syg , dun worry . mama tk reject awak pun ! haha . ending , happppppyyyy !



anne :: thannnxxx yaw ! love u .
neo :: poyoooo , pemalu partime kt susur .
raff :: selesa ngn u . sayang awak sangat :)


0 comments: