Thursday, July 8, 2010

pertama kali

pertama kali ? ape itu ? pertama kali airmata ku jatuh untuk si dia . sape dia ? raff yg aku maksudkan . setelah 1 hari akue mendiamkan diri , aku tidak membalas mcg2 yg diberi oleh nya . hmm . ttbe , aku dapat mcg darinya , dalam mcg tu , dye tulis semua prkara yang akue pernah bwat bersama2 dengan nya , suatu ketika dulu , cnth nya akue temankan dye pergi bli laptop , kluar bersama , menonton wayang bersama , mengambil gambar bersama ,dan mcg setiap hari . akue membaca sambil berlinang airmata aku . aku rindu saat itu , =( saat2 gembira bersama nya , ape yg akue patot bwt skrg? aku rindukan dia . aku buntu , buntu ! terus terang akue katekan , akue ingin bersama nya , tetapi ? ahhhh ! aku tk tahu ape yg perlu aku buat skrg . tuhan . tolong hambamu ini tuhan . tlg tunjukkan aku , ape yg patot aku buat untuk kebaikkan antara aku dan dia .

0 comments: