Wednesday, July 7, 2010

byebye u . thx 4 everything .

hepy bersama dye untuk sementara waktu . thx asraf mohd karim . aku patot pergi dari hidup kau . kau tk pnh pun serius . aku benci dgn perangai main2 kau ! sampai bler kau nak mcm tu ? akhirnya , biar aku buat keputusan , dan kau , terima . aku tahu aku hanya syok sendiri kat kau . aku je feeling lebih2 . haha . kesian aku . bgtahu si dia , ape aku punya keputusan , dye tidak prnah halang same sekali , itu bermakna , aku tk pntg dlm hidup dia , aku ada , aku takda , same je bagi dia . aku terima . di facebook , dia menukar status "bye u,, tengs 4 everythin~ heee". huh , hati aku hancur , berkecai ,apabila membacanya . dia suke aku tgglkan dia . mungkin ada orang yg lebih baek dari aku . ok . akue terima juga semuanya .ape2 pon , terima kasih segalanya , akue hepy bersama dengan kau , walaupun sekejap .







0 comments: