Sunday, October 10, 2010

TEST MARKET ?

Aku nak test market ? hmm . tk sure lah . kawan baik aku , raha hananee yang rasa aku mcm tuh , tp betol ke ? apabila difikir-fikir balik , mmg ada betol nya . tp aku tk berniat macam tu pon . aku try nak jadi yang terbaik untuk dyeorang , tp tk kesampaian . contoh aku nak test market aku , means , aku nak sangat seseorang tu jadi boyfriend aku , then sampai 1 hari , aku di beri peluang untuk menjadi gf kepadanya , tp sampai waktunya aku tak amek kesah langsung pasal dye , sehingga kan aku fikir , better clash lah mcm ni . hmm . pelik tak ? padahal b4 ni , aku nak sangat jadi gf dye . sekarang dah clash , tapi aku lagi happy n lagi nmpk aku takecare pasal dye . sbb kalaw dye tak reply mcg , aku mula risau , masa couple dulu , tk risau pulak . AARRGGHHH ! tapi ada kemungkinan nya juga , aku tidak amek berat sangat pasal dye semasa couple , sbb aku tahu dye aku punya . OH ! BYK KEMUNGKINAN . hurm . hmm . benda ni sering berlaku dekat aku . myb Allah belum jumpakan jodoh yang sesuai untuk aku . hmm . tbe masanya , adalah jodoh untuk aku nanti . InsyaAllah . =)

0 comments: